Оцінювання
. Види контролю і система накопичення балів
Курс «Інформаційне забезпечення в менеджменті» розбито на 2 розділи. Кожен розділ містить поточні контрольні заходи. Система накопичення балів – проста сума балів, які отримано студентом за семестр. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
Підсумковий контроль знань |
Усього |
||||
Підготовка лабораторних занять за розділом 1 |
Підготовка лабораторних занять за розділом 2 |
Індивідуальне завдання |
Екзамен |
|
||
Лабораторне заняття 1 |
5 |
Лабораторне заняття 5 |
5 |
|
|
|
Лабораторне заняття 2 |
5 |
Лабораторне заняття 6 |
5 |
|||
Лабораторне заняття 3 |
5 |
Лабораторне заняття 7 |
5 |
|||
Лабораторне заняття 4 |
5 |
Лабораторне заняття 8 |
5 |
|||
Контрольне тестування за розділом 1 (1-4 теми) |
10 |
Контрольне тестування за розділом 2 (5-8 теми) |
10 |
|
|
|
Усього |
30 балів |
|
30 балів |
20 балів |
20 балів |
100 балів |
Критерії оцінювання практичних занять
На лабораторних заняттях студенти відповідають на теоретичні питання і виконують лабораторні роботи з кожної теми.
Оцінка за відповіді на теоретичні питання - 0-2 бали:
2 бали- студент правильно відповів на теоретичне питання;
1 бал - студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 50 % питання, зокрема та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
0,5 бали - студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
Лабораторні завдання (ситуаційні вправи) - 0-3 балів;
3 бали - студент правильно розв’язав задачу;
2 бали - студент правильно виписав формулу, за якою розв’язується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки
1бал - студент вирішив ситуаційну вправу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення завдання;
0 балів - студент не відповів на питання, не розв’язав задачу.
Всього балів з кожної теми на лабораторному занятті - 0-5 балів.
Критерії оцінювання тестування за розділами
Атестація проводиться у формі тестування в письмовому або електронному вигляді (в системі MOODLE). Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування, складає 10 балів.
Контрольне тестування складається з 10 тестових завдань. Тест містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши правильно на всі запитання, студент може отримати 10 балів.
Критерій оцінювання індивідуального завдання
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, складає 20 балів.
максимальна оцінка (20 балів): тему дослідницької роботи висвітлено повністю без помилок у визначений строк;
15 балів: тему дослідницької роботи висвітлено повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками, але здана після визначеного строку протягом тижня;
10 балів: тема розкрита не повністю, але здана в строк;
5 балів: тема розкрита не повністю, робота здана із значною затримкою в обумовленому часі;
0 балів - індивідуальну роботу не виконано.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.
Критерії оцінювання екзаменаційної роботи
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 20 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів. Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;
- 9-8 балів: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 7-5 балів: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 50 % питання, зокрема знає визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 4-2 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;
- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
ЕЕкзамен |
ЗЗалік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
55 (відмінно) |
ЗЗараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |