Skip to main content
English (en)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Оптимізація маркетин ...
Search courses
Courses
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Оптимізація маркетингової діяльності на інтернет ...
Підсумковий контроль
Питання
Питання
Click
питання.doc
link to view the file.
Previous Activity
Додаткове завдання
Next Activity
Іспит. Теоретична частина.
Jump to...
Jump to...
Форум новин
Силабус
Інформація про викладача
Підручник
Презентація курсу
Рекомендована література
критерії оцінювання
Методичні рекомендації
Глосарій
Додаткові методичні матеріали
Тема 1.Математичні методи оптимізації.
Лекція 1
Лекція 1. Презентація.
Тема 2. Розв'язок оптимізаційних задач
Лекція 2
Лекція 2. Презентація.
Тема 3. Маркетингова інформація. Постановка задач і прийняття рішень.
Лекція 3
Лекція 3. Презентація.
Тема 4. Моделі, що використовуються при розробці маркетингових рішень.
Лабораторна робота 1
Лабораторна робота 2. Симплекс-метод розв'язання задачі лінійного програмування
Лабораторна робота 3. Побудова й дослідження оптимального плану виробництва продукції
Лабораторна робота 4. Оцінка жорсткості й еластичності плану виробництва продукції
Лабораторна робота 5. Оцінка надійності й напруженості плану
Тестове завдання 1
Ділова гра в оптимізацію реклами на інтернет ринку
Тема 1 Експертні методи прийняття маркетингових рішень. Методи прийняття рішень у слабо структурованих задачах.
Лекція 5. Презентація.
Тема 2. Прийняття маркетингових рішень в умовах невизначеності та ризику. Основи теорії ризиків.
Тема 3. Статистичні методи прийняття маркетингових рішень. Методи аналізу тенденцій і стійкості ринкової кон’юнктури.
Тема 4. Методи аналізу сезонність і циклічності ринку. Прогнозування купівельного попиту. Вивчення споживчих переваг. Конкурентоспроможність підприємств і товарів.
Лабораторна робота 6
Тестове завдання 2
Додаткове завдання
Іспит. Теоретична частина.
Іспит. Практична частина.
Індивідуальне завдання
Наукова робота