Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Європейські цінності ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Іноземної філології факультет
Кафедра англійської філології та лінгводидактики
Європейські цінності у художніх текстах (599918-EP...
Модуль 3. Аксіологічні конструкти Просвітництва й ...
матеріали до семінарів 3.4.-3.5
матеріали до семінарів 3.4.-3.5
Клацніть
4.5.docx
для перегляду файлу
Попередня секція
Завдання до семінарів 3.4.-3.5.
Наступна секція
методичні рекомендації до семінарів
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Чому варто обрати курс EUVOLIA?
Про проект EUVOLIA
Ресурси та навчальні матеріали курсу EUVOLIA
Силабус
Презентація курсу EUVOLIA
Веб-сайт EUVOLIA
Система накопичення балів
Інформація про викладачів
Доступ до Zoom
Лекція 1
Лекція 2
Лекція 3
Лекція 4
Семінарське заняття
Підручники до модулю
Методичні рекомендації до семінарів
Система оцінювання
Критичні джерела до модуля 2
Художні тексти до модуля 2
2.1. Лекція_ Аксіологічні системи західноєвропейського Ренесансу та Реформації
2.2 Семінар _"Утопія" Томаса Мора як втілення атиципацій ренесансців щодо ідеального суспільства
Завдання до семінару 2.2
Матеріали до семінару 2.2
Семінар 2.3_Репрезентація різних типів утопічних спільнот, заснованих на ідеалах демократії та свободи волі, у літературах Західної Європи.
Матеріали до семінару 2.3
Семінар 2.4 _ Образи можновладців у трагедіях В. Шекспіра та ренесансний титанізм.
Матеріали до семінару 2.4
Семінар 2.5_Необмежена влада та її наслідки у дзеркалі драм В.Шекспіра
Матеріали до семінару 2.5
3.1. Лекція. Система ціннісних координат класицизму, Просвітництва та романтизму в країнах Європи.
3.2. Семінар. Уявлення про цінність діяльності, підпорядкованої державно-громадським ідеалам («Горацій» П. Корнеля).
Завдання до семінару 3.2.
матеріали до семінару 3.2.
3.3. Семінар : Європейський ідеал «суспільної користі» («Фауст» Й. В. Ґете).
Завдання до семінару 3.3.
матеріали до семінару 3.3.
Семінари 3.4.-3.5. «Інаковість» та її толерування («Людина, що сміється» В. Гюго).
Завдання до семінарів 3.4.-3.5.
методичні рекомендації до семінарів
система оцінювання
додаткова рекомендована література
анотація технології інтерактивної освіти
Лекція 4.1 Система цінностей доби Промислової революції
Семінар 4.2. Проблема соціальної відповідальності у романі Е.Гаскелл "Північ та Південь"
Семінар 4.2. Проблема соціальної відповідальності у романі Е.Гаскелл "Північ та Південь"
Ставлення громадян України до багатства: соцопитування R&B Group
Фактори успішності у сучасній Україні: соцопитування R&B Group
Семінар 4.3. "Небезпечна наука": пастки раціоналізму у романі Р.-Л. Стівенсона "Дивовижна історія доктора Джекіла та містера Хайда"
Дарвин Ч. Воспоминания о развитии моего ума и характера
Саган К. Світ повний демонів: наука як свічка у пітьмі
Семінар 4.4. Від "янгола у домі" до "нової жінки": "жіноче питання" у драмі Г.Ібсена "Ляльковий дім"
Риси портрету сучасної українки: соцопитування R&B Group
Життєві орієнтири українців (порівняння думок чоловіків та жінок): соцопитування R&B Group
Гендер для медій: Підручник з гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спеціальностей
Лекція 5.1. ХХ століття: переоцінка цінностей
Штрассер Т. Хвиля
Семінар 5.2. Виклик тоталітаризму у романі Альбера Камю "Чума"
Семінар 5.2 Виклик тоталітаризму: роман А.Камю "Чума"
Семінар 5.3. "Назад до природи": екологічні виклики у романі Д.Г.Лоуренса "Коханець леді Чаттерлей"
Семінар 5.5. Виклики глобалізму: стратегії збереження культурної пам'яті у романі Бернардо Ачаги "Син акордерніста"
Особливості ідентичності громадян України: соціологічне опитування Центру ім. Разумкова
Запис на груповий проект
Рекомендації до виконання групового проекту
Лора Бохеннен. Шекспір у буші
Як користуватися HeySpace
Як користуватися Storyboard That?
Як користуватися WordCloud?