Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Aggregazione dei criteri
Per visualizzare il file, fai click su questo link:
kipkhard_ernst_i_kak_razvivaetsia_vash_rebenok_tablitsy_sens.pdf
Attività precedente
Опитувальник KID
Attività successiva
Практичні завдання 7-8
Vai a...
Vai a...
Новини
Презентація курсу
Силабус
Підручники
Джерела до курсу
Система накопичення балів
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичні завдання 3-4
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Практичні завдання 5-6
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Опитувальник KID
Практичні завдання 7-8
Тест до практичних завдань 7 -8
Спостереження комунікації Мартиненко
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест