Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

              • General

                • ForoНовини

                • ArchivoСилабус

                • ArchivoСистема накопичення балів

                • ArchivoІнформаційні ресурси

                • PáginaІнформація про викладача дисципліни "БІЗНЕС-КОМУНІ...

                • ArchivoПрезентація навчальної дисципліни

                • ArchivoЗахарчин Г.М. Корпоративна культура_навчальний пос...

                • ArchivoЛевченко.Л.Ю._Етика_Естетика_навчальний посібник

                • ArchivoПрофесійна культура_монографія

                • ArchivoМороз-Рекотова_Вихователь ХХІ сторіччя

                • ArchivoРомановський О.Г., Шаполова В.В._Психологія тимбіл...

                • ArchivoОснови педагогічної майстерності

                • ArchivoСавенкова_Педагогічна риторика

                • ArchivoСереда_Педагогічна деонтологія, риторика та культу...

                • URLЧайка Г. Культура ділового спілкування менеджера

                • ArchivoРиторичний словник

                • ArchivoЕмоційна спритність. Як почати радіти змінам і отр...

                • URL ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний прак...

                • ArchivoСтруктурно-логічні схеми

                • ArchivoМетодичні рекомендації МАК технології (Мінакова)

                • ArchivoМетодичні рекомендації щодо виконання експрес-конт...

                • ArchivoМетодичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист

                • ArchivoБрендбук ЗНУ

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 06.02.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 17.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 19.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 16.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 21.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 23.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 05.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 07.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 11.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису залікового заняття від 21.05....

              • Змістовий модуль 1. Вступ до бізнес-комунікації т...

              • Змістовий модуль 2. Корпоративна етика в бізнес-ко...

              • Змістовий модуль 3. Корпоративна культура

              • Змістовий модуль 4. Професійна ідентичність виклад...

              • Дидиктичний матеріал для комунікативного тренажера

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...
  7. General
  8. Методичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист

Методичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист

Requisitos de finalización
Haga clic en Методичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист.pptx para ver el archivo.
Actividad previa
Методичні рекомендації щодо виконання експрес-контолю_БДТ Штейнберга
Próxima actividad
Брендбук ЗНУ
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles