Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Маркетинговий консал ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Маркетинговий консалтинг на міжнародному ринку
Змістовий модуль 2. Особливості проведення маркети...
Лекція Тема 8. Маркетинг консалтингових послуг
Лекція Тема 8. Маркетинг консалтингових послуг
Клацніть
конспект лекцій.pdf
для перегляду файлу
Попередня секція
тести до модулю
Наступна секція
Лекція Тема 9. Аналіз та формулювання проблем маркетингу консалтингових послуг на міжнародному ринку
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
Презентація курсу Маркетинговий консалтинг
відомості про викладача
СИЛАБУС
система накопичення балів
підручник
інструктивно-методичні матеріали
інформаційні ресурси
Лекція Тема 1. Інститут консультування та ринок консалтингових послуг
Опитування по Тема 1. Інститут консультування та ринок консалтингових послуг
Практичне заняття 1 Тема 1. Інститут консультування та ринок консалтингових послуг
Лекція Тема 2. Становлення та розвиток консалтингу. Регулювання консалтингової діяльності
Опитування по Тема 2. Становлення та розвиток консалтингу. Регулювання консалтингової діяльності
Практичне заняття 2 Тема 2. Становлення та розвиток консалтингу. Регулювання консалтингової діяльності
Лекція Тема 3. Консалтингові послуги: основні характеристики, типи та цінність
Опитування по Тема 3. Консалтингові послуги: основні характеристики, типи та цінність
Практичне заняття 3 Тема 3. Консалтингові послуги: основні характеристики, типи та цінність
Лекція Тема 4. Складові консультаційного процесу
Лекція Тема 5. Управління консалтинговою організацією
Лекція Тема 6. Кадрова політика консалтингової фірми
Лекція Тема 7. Оформлення консультант-клієнтського співробітництва
Самостійна робота (теми для самовивчення, завдання)
тести до модулю
Лекція Тема 9. Аналіз та формулювання проблем маркетингу консалтингових послуг на міжнародному ринку
Лекція Тема 10. Маркетингові дослідження та маркетинговий аудит як база маркетингового консультування
Лекція Тема 11. Консалтинг маркетингової політики (товарна, цінова, комунікацій, розподілу)
Лекція Тема 12. Ризики маркетингу консалтингових послуг на міжнародному ринку
Самостійна робота (теми для самовивчення, завдання)
тести до модуля
Питання до підсумкового контролю
Індивідуальне завдання (МВ до виконання)
Індивідуальне завдання