Skip to main content
English (de)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Шекспірівський диску ...
Search courses
Courses
Аспірантура
Шекспірівський дискурс і глобальні виклики сучасності
Модуль1 Шекспірівський дискурс і сучасність: форми...
Енґлер Бальц. Де Шекспір?
Енґлер Бальц. Де Шекспір?
Click
http://rs-journal.kpu.zp.ua/archive/10-2005/3.pdf
link to open resource.
Previous Activity
Квасниця Ольга. Шекспір у сучасному українському медіадискурсі: присутність чи вигнання?
Next Activity
Завдання до модулю 1
Jump to...
Jump to...
Новини
Силабус навчальної дисципліни
Робоча програма курсу
Інформація про автора курсу
Презентація навчальної дисципліни
Система накопичення балів
Базові джерела
Посилання до інформаційних ресурсів
Інструкції до самостійної роботи
Подання індивідуальних проектів на Всеукраїнський конкурс
Стислий зміст лекції 1
Стислий зміст лекції 2
Стислий зміст лекції 3
Презентація 1-1
Презентація 1-2
Презентація 1-3
Торкут Наталія. Шекспірознавчий дискурс ХХ століття: специфіка і тенденції.
Квасниця Ольга. Шекспір у сучасному українському медіадискурсі: присутність чи вигнання?
Завдання до модулю 1
Стислий зміст лекції 4
Стислий зміст лекції 5
Михед Тетяна. #NOFEARSHAKESPEARE #CANON #UA
Стаття. Гамлетизм: українська версія
Презентація 2-1
Завдання до модулю 2
Стислий зміст лекції 6
Стислий зміст лекції 7
Стаття Т. Михед
Презентація 3-1
Завдання до модулю 3
Стислий зміст лекції 8
Стислий зміст лекції 9
Стислий зміст лекції 10
Корнелюк Богдан. I, in this weak piping time of peace: перший монолог шекспірівського Річарда ІІІ як маніфест кризи ідентичності
Борискіна Ксенія. Специфіка реконтекстуалізації римської п’єси В. Шекспіра «Юлій Цезар» за часів становлення тоталітарних режимів в Європі.
Корнелюк Богдан. Стратегії творення художнього універсуму в екранізації «Річарда ІІІ» Р. Лонкрейна: модернізація чи політемпоральний синтез?
Бандровська Ольга. Сучасний Шекспір: художня аксіологія трагедії «Юлій Цезар» у кіноверсії Паоло і Вітторіо Тавіані «Цезар має померти» (РС 31-32)
Борискіна Ксенія. Специфіка трансформації п’єси «Юлій Цезар» В. Шекспіра в контексті просвітницького абсолютизму. (РС 22)
Презентація 4-1
Презентація 4-2
Презентація 4-3
Стислий зміст лекції 11
Стислий зміст лекції 12
Торкут Наталія, Черняк Юрій. Рецепція Шекспіра в контексті зміни культурних парадигм як об’єкт наукових рефлексій
Sokolova Boika. A Very Modern Tragedy: Ralph Fiennes’ Adaptation of Shakespeare’s Coriolanus (2011)
Торкут Наталія. Антропокреативний потенціал вигнання: уроки Шекспіра
Михед Тетяна. Квантизація топосу “exile” в художньому просторі трагедій Вільяма Шекспіра
Презентація 6
Завдання до моулю 5.
Стислий зміст лекції 13
Стислий зміст лекції 14
Стислий зміст лекції 15
Стислий зміст лекції 16
Презентація 7
Презентація 8
Бесклепна Данііла. Рецепція мавра в єлизаветинській Англії та її резонанс у трагедії В. Шекспіра «Отелло».
Завдання до модулю 6
тематика ІДЗ та проєктів