Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Шекспірівський диску ...
Пошук курсів
Курси
Аспірантура
Шекспірівський дискурс і глобальні виклики сучасності
Модуль 4. Політико-соціальні виклики та їхній впли...
Корнелюк Богдан. Стратегії творення художнього уні...
Корнелюк Богдан. Стратегії творення художнього універсуму в екранізації «Річарда ІІІ» Р. Лонкрейна: модернізація чи політемпоральний синтез?
Клацніть посилання
https://shakespeare.znu.edu.ua/uk/korneljuk-bogdan-strategii-tvorennja-hudozhnogo-universumu-v-ekranizacii-richarda-iii-r-lonkrejna-modernizacija-chi-politemporalnij-sintez/
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Борискіна Ксенія. Специфіка реконтекстуалізації римської п’єси В. Шекспіра «Юлій Цезар» за часів становлення тоталітарних режимів в Європі.
Наступна секція
Бандровська Ольга. Сучасний Шекспір: художня аксіологія трагедії «Юлій Цезар» у кіноверсії Паоло і Вітторіо Тавіані «Цезар має померти» (РС 31-32)
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Силабус навчальної дисципліни
Робоча програма курсу
Інформація про автора курсу
Презентація навчальної дисципліни
Система накопичення балів
Базові джерела
Посилання до інформаційних ресурсів
Інструкції до самостійної роботи
Подання індивідуальних проектів на Всеукраїнський конкурс
Стислий зміст лекції 1
Стислий зміст лекції 2
Стислий зміст лекції 3
Презентація 1-1
Презентація 1-2
Презентація 1-3
Торкут Наталія. Шекспірознавчий дискурс ХХ століття: специфіка і тенденції.
Квасниця Ольга. Шекспір у сучасному українському медіадискурсі: присутність чи вигнання?
Енґлер Бальц. Де Шекспір?
Завдання до модулю 1
Стислий зміст лекції 4
Стислий зміст лекції 5
Михед Тетяна. #NOFEARSHAKESPEARE #CANON #UA
Стаття. Гамлетизм: українська версія
Презентація 2-1
Завдання до модулю 2
Стислий зміст лекції 6
Стислий зміст лекції 7
Стаття Т. Михед
Презентація 3-1
Завдання до модулю 3
Стислий зміст лекції 8
Стислий зміст лекції 9
Стислий зміст лекції 10
Корнелюк Богдан. I, in this weak piping time of peace: перший монолог шекспірівського Річарда ІІІ як маніфест кризи ідентичності
Борискіна Ксенія. Специфіка реконтекстуалізації римської п’єси В. Шекспіра «Юлій Цезар» за часів становлення тоталітарних режимів в Європі.
Бандровська Ольга. Сучасний Шекспір: художня аксіологія трагедії «Юлій Цезар» у кіноверсії Паоло і Вітторіо Тавіані «Цезар має померти» (РС 31-32)
Борискіна Ксенія. Специфіка трансформації п’єси «Юлій Цезар» В. Шекспіра в контексті просвітницького абсолютизму. (РС 22)
Презентація 4-1
Презентація 4-2
Презентація 4-3
Стислий зміст лекції 11
Стислий зміст лекції 12
Торкут Наталія, Черняк Юрій. Рецепція Шекспіра в контексті зміни культурних парадигм як об’єкт наукових рефлексій
Sokolova Boika. A Very Modern Tragedy: Ralph Fiennes’ Adaptation of Shakespeare’s Coriolanus (2011)
Торкут Наталія. Антропокреативний потенціал вигнання: уроки Шекспіра
Михед Тетяна. Квантизація топосу “exile” в художньому просторі трагедій Вільяма Шекспіра
Презентація 6
Завдання до моулю 5.
Стислий зміст лекції 13
Стислий зміст лекції 14
Стислий зміст лекції 15
Стислий зміст лекції 16
Презентація 7
Презентація 8
Бесклепна Данііла. Рецепція мавра в єлизаветинській Англії та її резонанс у трагедії В. Шекспіра «Отелло».
Завдання до модулю 6
тематика ІДЗ та проєктів