ZOOM : Іден.-279 153 7422 , пароль-12345
Сьогодні соціальні мережі (Інстаграм, Фейсбук...) стали платформою для створення та ведення бізнесу. Особливої актуальності ведення он-лайн бізнесу набуває, через обмежені умови функціонування суб*єктів господарювання у результаті пандемії, впливу зовнішніх факторів тощо. У процесі вивчення дисципліни студенти здобудуть навики щодо створення цифрового тіла бізнесу, створення торгової сторінки в соціальних мережах, наповнення контенту, написання рекламних текстів, налаштування таргетової реклами, ознайомляться з платними та безкоштовними методами просування, через соц.мережі.
В свою чергу маркетингові комунікації є однією з важливих складових комплексу маркетингу. В умовах ринкової економіки підвищується обсяг інформації, зростає її необхідність, значущість, цінність для кожного суб'єкта ринкових взаємовідносин. Нові медіа спричинили появу нових типів діяльності контексної чи таргетованої реклами, соціального медіа маркетингу, SEO – оптимізації, необхідність використання e-mail маркетингу, youtube канала, а також акаунтів (торгових сторінок) у соціальних мережах, адже вони стали сучасною платформою для бізнесу та ефективного просування товарів і послуг.
Дисципліна спрямована на опанування соціального медіа маркетингу, що є необхідним для створення контенту та просування індивіда, продукту чи організації у соціальних мережах та за допомогою сучасних комунікацій.
Саме маркетингові комунікації та маркетинг соціальних мереж забезпечують надання інформації сьогодні. Ефективні маркетингові комунікації дозволяють: надати споживачеві необхідні знання про товар, умови його реалізації, переваги в пропозиції в порівнянні з конкурентами тощо. Але одним із більш важливих завдань є створення атмосфери взаємодовіри і взаємоповаги між партнерами господарчої угоди, взаєморозуміння, доброзичливості. Грамотне використання маркетингових комунікацій веде до підвищення ефективності діяльності підприємств, сприяє переходу до цивілізованих форм організації тривалих партнерських відносин.
Метою вивчення дисципліни «Маркетинг комунікацій і соціальних мереж» є формування у студентів знань та навичок з управління комунікаціями та рекламною діяльністю, способами просування продукції в соціальних мережах, щоб забезпечити успішну діяльність підприємства.
Основними завданнями вивчення дисципліни є: засвоєння основних понять, категорій та методів маркетингу; оволодіння сучасними інструментами маркетингу з метою ефективного просування товарів та збільшення прибутку підприємства; засвоєння особливостей побудови електронного тіла бізнесу та формування візуалу і залансованого контенту; формування портрету цільової аудиторії, створення ефективної реклами та опанування сучасних методів її просування; формування воронки продажів; виховання здатності до творчого пошуку напрямів і резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств, просування товарів через мережу Інтернет.
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг комунікацій і соціальних мереж» здобувачі вищої освіти повинні
Знати: понятійно-категоріальний апарат маркетингу; основи маркетингу соціальних мереж; особливості комунікаційної політики; основи побудови електронного тіла бізнесу; особливості формування візуалу і збалансованого контенту для ефективного просування; особливості побудови портрету цільової аудиторії; особливості створення ефективного рекламного звернення; сучасні шляхи платного і безкоштовного просування (SMM); визначати цільову аудиторію; формування воронки продажів.
Уміти: вільно оперувати термінами й поняттями дисципліни; розрізняти типи, функції та принципи маркетингу; формувати комплекс маркетингових комунікацій; просувати товари за допомогою інтернет-маркетингу та маркетингу соціальних мереж; формувати воронку продажів; формувати цільову аудиторію, сегментувати ринок; будови електронне тіло бізнесу; формувати візуал і збалансований контент для ефективного просування; створювати ефективне рекламне звернення; оперувати сучасним функціоналом щодо платного і безкоштовного просування продукту у соціальних мрежах.
Презентація курсу прикріплена у наступній секції