Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Психолінгвістика (Курінна А.Ф.)

              • Анотація курсу

              • Модуль 1. Психолінгвістика: актуальні проблеми і п...

              • Модуль 2. Історія виникнення та розвитку психолінг...

              • Модуль 3. Експериментальні методи психолінгвістичн...

              • Модуль 4.Дитяче мовлення

              • Модуль 5. Психолінгвістичні проблеми мовленнєвого ...

              • Модуль 6. Психолінгвістика на сучасному етапі

              • Самостійна робота

                • ArchivoСтворення мультимедійних презентацій

                • ArchivoПідготовка рефератів

                • ArchivoУспішні виступи на TED

                • URLТарас Береза ГАРНА МОВА – ОДНИМ СЛОВОМ: словник ви...

                • ArchivoРозказування добрих історій

                • URLВиступи TED (Technology Entertainment Design)

                • URLЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

                • URLЗа книгою в ЛАБОРАТОРІЮ

                • URLАналіз промови Кена Робінсона, або Як написати про...

                • URLДМ для риторичного практикуму: Біологія поведінки ...

                • ArchivoПартитура художнього тексту

                • ArchivoНайдовша скоромовка українською мовою – 724 слова!

                • URLАнастасія Смєхова_НАЙДОВША СКОРОМОВКА У СВІТІ

                • URLБОРОДУЛЬКІНА Т. Автор та адміністратор проєкту (с...

                • URLСервіс для роботи з МАК "еКАРТКА"

                • URLЯк знизити тембр голосу? Аркона. Лайфхак

                • URLТехнологія педагогічних майстерень

                • URLПрактикум з розвитку м'яких навичок

                • ArchivoҐРАСІАН-І-МОРАЛЕС, Бальтасар_КИШЕНЬКОВИЙ ОРАКУЛ аб...

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Психолінгвістика (Курінна А.Ф.)

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Психолінгвістика (Курінна А.Ф.)
  7. Самостійна робота
  8. ДМ для риторичного практикуму: Біологія поведінки ...

ДМ для риторичного практикуму: Біологія поведінки людини: Лекція #23. Мова. Роберт Сапольскі, 2010. Стенфорд

Requisitos de finalización
Haga clic en el enlace ДМ для риторичного практикуму: Біологія поведінки людини: Лекція #23. Мова. Роберт Сапольскі, 2010. Стенфорд para abrir el recurso.
Actividad previa
Аналіз промови Кена Робінсона, або Як написати промову у стилі найвідомішого виступу TED
Próxima actividad
Партитура художнього тексту
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles