Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

              • Загальне

                • ФорумНовини

                • ФайлСилабус

                • ФайлСистема накопичення балів

                • ФайлІнформаційні ресурси

                • СторінкаІнформація про викладача дисципліни "БІЗНЕС-КОМУНІ...

                • ФайлПрезентація навчальної дисципліни

                • ФайлЗахарчин Г.М. Корпоративна культура_навчальний пос...

                • ФайлЛевченко.Л.Ю._Етика_Естетика_навчальний посібник

                • ФайлПрофесійна культура_монографія

                • ФайлМороз-Рекотова_Вихователь ХХІ сторіччя

                • ФайлРомановський О.Г., Шаполова В.В._Психологія тимбіл...

                • ФайлОснови педагогічної майстерності

                • ФайлСавенкова_Педагогічна риторика

                • ФайлСереда_Педагогічна деонтологія, риторика та культу...

                • URL (веб-посилання)Чайка Г. Культура ділового спілкування менеджера

                • ФайлРиторичний словник

                • ФайлЕмоційна спритність. Як почати радіти змінам і отр...

                • URL (веб-посилання) ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний прак...

                • ФайлСтруктурно-логічні схеми

                • ФайлМетодичні рекомендації МАК технології (Мінакова)

                • ФайлМетодичні рекомендації щодо виконання експрес-конт...

                • ФайлМетодичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист

                • ФайлБрендбук ЗНУ

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 06.02.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 17.03.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 19.03.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 16.04.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 21.04.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 23.04.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 05.05.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 07.05.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису заняття від 11.05.2025

                • URL (веб-посилання)Фрагмент відеозапису залікового заняття від 21.05....

              • Змістовий модуль 1. Вступ до бізнес-комунікації т...

              • Змістовий модуль 2. Корпоративна етика в бізнес-ко...

              • Змістовий модуль 3. Корпоративна культура

              • Змістовий модуль 4. Професійна ідентичність виклад...

              • Дидиктичний матеріал для комунікативного тренажера

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...
  7. Загальне
  8. ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний прак...

ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний практикум

Умови завершення
Натисніть на ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний практикум, щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Емоційна спритність. Як почати радіти змінам і отримувати задоволення від роботи та життя
Наступна секція
Структурно-логічні схеми
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток