Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • CLIL методика в контексті освітніх технологій

              • Опис

              • Загальна інформація

              • Змістовий модуль 1. Навчальні технології активізац...

              • Змістовий модуль 2. Навчальні технології проблемат...

              • Змістовий модуль 3. Цілі CLIL та обґрунтування йог...

              • Змістовий модуль 4. Планування та проведення урокі...

                • ArchivoЛекція 7

                • URLActivating CLIL... putting the theory into practice

                • ArchivoBloom's taxonomy in teaching, learning and assessing

                • URLТаксономія Блума - цікаві олівчики

                • URLBloom's taxonomy

                • URLЩо таке Таксономія Блума і як вона працює на уроці

                • URLТаксономія Блума та розвиток критичного мисленя

                • ArchivoВикористання Таксономії Блума на заняттях з англій...

                • ArchivoMusic lesson

                • URLCLIL та STEM на уроках біології

                • URLІнтегровані уроки географії та іноземної мови

                • URLScaffolding Instruction for Students

                • URLЩо таке CLIL і як це використовувати, якщо ви не в...

                • URLCLIL4U Language Pre-Course

                • ArchivoПрактичне заняття 4

                • ArchivoScaffolding

                • ArchivoScaffolding techniques

                • URLScaffolding in CLIL

                • ArchivoЛекція 8-9

                • ArchivoПрактичне заняття 5

                • ArchivoЛекція 10

                • URLThe ideal lesson plan.

                • TareaЗавдання 4. The ideal lesson plan.

                • CuestionarioТест 4

                • Contenido interactivoCLIL Assessment: Phil Ball & Inma Muñoa

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

CLIL методика в контексті освітніх технологій

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. CLIL методика в контексті освітніх технологій
  7. Змістовий модуль 4. Планування та проведення урокі...
  8. Інтегровані уроки географії та іноземної мови

Інтегровані уроки географії та іноземної мови

Requisitos de finalización
Haga clic en el enlace Інтегровані уроки географії та іноземної мови para abrir el recurso.
Actividad previa
CLIL та STEM на уроках біології
Próxima actividad
Scaffolding Instruction for Students
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles