Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • CLIL методика в контексті освітніх технологій

              • Опис

              • Загальна інформація

              • Змістовий модуль 1. Навчальні технології активізац...

              • Змістовий модуль 2. Навчальні технології проблемат...

              • Змістовий модуль 3. Цілі CLIL та обґрунтування йог...

              • Змістовий модуль 4. Планування та проведення урокі...

                • FileЛекція 7

                • URLActivating CLIL... putting the theory into practice

                • FileBloom's taxonomy in teaching, learning and assessing

                • URLТаксономія Блума - цікаві олівчики

                • URLBloom's taxonomy

                • URLЩо таке Таксономія Блума і як вона працює на уроці

                • URLТаксономія Блума та розвиток критичного мисленя

                • FileВикористання Таксономії Блума на заняттях з англій...

                • FileMusic lesson

                • URLCLIL та STEM на уроках біології

                • URLІнтегровані уроки географії та іноземної мови

                • URLScaffolding Instruction for Students

                • URLЩо таке CLIL і як це використовувати, якщо ви не в...

                • URLCLIL4U Language Pre-Course

                • FileПрактичне заняття 4

                • FileScaffolding

                • FileScaffolding techniques

                • URLScaffolding in CLIL

                • FileЛекція 8-9

                • FileПрактичне заняття 5

                • FileЛекція 10

                • URLThe ideal lesson plan.

                • AssignmentЗавдання 4. The ideal lesson plan.

                • QuizТест 4

                • Interactive ContentCLIL Assessment: Phil Ball & Inma Muñoa

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

CLIL методика в контексті освітніх технологій

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. CLIL методика в контексті освітніх технологій
  7. Змістовий модуль 4. Планування та проведення урокі...
  8. Що таке CLIL і як це використовувати, якщо ви не в...

Що таке CLIL і як це використовувати, якщо ви не вчитель іноземної мови

Completion requirements
Click on Що таке CLIL і як це використовувати, якщо ви не вчитель іноземної мови to open the resource.
Previous activity
Scaffolding Instruction for Students
Next activity
CLIL4U Language Pre-Course
Data retention summary
Get the mobile app