Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Психолінгвістика (Курінна А.Ф.)
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Психолінгвістика (Курінна А.Ф.)
Самостійна робота
Як знизити тембр голосу? Аркона. Лайфхак
Як знизити тембр голосу? Аркона. Лайфхак
Conditions d’achèvement
Cliquer sur
Як знизити тембр голосу? Аркона. Лайфхак
pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Сервіс для роботи з МАК "еКАРТКА"
Activité suivante
Технологія педагогічних майстерень
Aller à…
Aller à…
Новини
Силабус
Робоча програма
ІНФОРМАЦІЯ про автора та викладача дисципліни "Психолінгвістика"
Система накопичення балів
Види і зміст поточних контрольних заходів
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Л.Калмикова Психологія мовлення і психолінгвістика
Засєкіна Л.В., Засєкін С.В. Вступ до психолінгвістики
Коваль Л.М. Психолінгвістика
Вадим Глухов. Психолінгвістика. Теорія мовної діяльності.
Середа_Педагогічна деонтологія, риторика та культура мовлення.pdf
Киричено С. Етнопсихологія.p
Psycholinguistics _2019. Вип. 26(1)
Psycholinguistics_. 2019. Вип. 26(2).
Psycholinguistics_2019. Вип. 25(1).
Psycholinguistics_2019. Вип. 25(2).
Psycholinguistics_2020. Вип. 27(1).
Psycholinguistics_2020. Вип. 28 (1).
Psycholinguistics_2021. Вип. 29(1).
Psycholinguistics_2023. Вип. 33
Psycholinguistics_сайт журналу
Експрес-контроль до М1
Практикум до М1
Психолінгвістичні методи аналізу текстів
Презентаційний матеріал до теми 2_@itchannelsbot
Експрес-контроль до М2
Практикум до М2
Психолінгвістичні методи аналізу текстів
Денисевич_Вільний асоціативний експеримент
Денисевич О. В. Вільний_асоціативний_експеримент_як_засіб_дослідження_особливостей_формування_МКС
ДМ для психолінгвістичного експерименту_Назар-експериментатор
"Не психуй!"Раптова популярність змінила життя 4-річного Назара
"Не психуй!"- 2
Практикум до М3
Психолінгвістичні методи аналізу текстів
Тест М3
Дитяче мовлення
Розлади мовлення у дітей
Білінгвізм
Фестиваль ОМ_2017_ЗДО_1ч
Експрес-контроль до М4
Практикум до М4
Психолінгвістичні методи аналізу текстів
Пам'ять
МОВА НАВЧАННЯ ТА ПАМЯТЬ
Експрес-контроль до М5
Практикум до М5
Психолінгвістичні методи аналіза тексту
Форум-театр
Денисевич О. В. ВАЕ_Вільний асоціативний експеримент
ПРАКТИКУМ до М6
Психолінгвістичні методи аналізу текстів
Тест М6
В. Косенко ЕСТЕТИЧНИЙ МОМЕНТ АВТОРСЬКОЇ СТИЛІСТИКИ ЯК ОБ'ЄДНАВЧИЙ ЧИННИК ЗМІСТОВОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТЕКСТУ
Створення мультимедійних презентацій
Підготовка рефератів
Успішні виступи на TED
Тарас Береза ГАРНА МОВА – ОДНИМ СЛОВОМ: словник вишуканої української мови
Розказування добрих історій
Виступи TED (Technology Entertainment Design)
ЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"
За книгою в ЛАБОРАТОРІЮ
Аналіз промови Кена Робінсона, або Як написати промову у стилі найвідомішого виступу TED
ДМ для риторичного практикуму: Біологія поведінки людини: Лекція #23. Мова. Роберт Сапольскі, 2010. Стенфорд
Партитура художнього тексту
Найдовша скоромовка українською мовою – 724 слова!
Анастасія Смєхова_НАЙДОВША СКОРОМОВКА У СВІТІ
БОРОДУЛЬКІНА Т. Автор та адміністратор проєкту (сайту) "МАК "Руки"
Сервіс для роботи з МАК "еКАРТКА"
Технологія педагогічних майстерень
Практикум з розвитку м'яких навичок
ҐРАСІАН-І-МОРАЛЕС, Бальтасар_КИШЕНЬКОВИЙ ОРАКУЛ або НАУКА РОЗСУДЛИВОСТІ
ПИТАННЯ ДО САМОКОНРТРОЛЮ
Підсумкові контрольні заходи
Тест підсумковий
Практична частина заліку: фінальний проєкт "У світі психолінгвістики"