Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

              • Généralités

                • ForumНовини

                • FichierСилабус

                • FichierСистема накопичення балів

                • FichierІнформаційні ресурси

                • PageІнформація про викладача дисципліни "БІЗНЕС-КОМУНІ...

                • FichierПрезентація навчальної дисципліни

                • FichierЗахарчин Г.М. Корпоративна культура_навчальний пос...

                • FichierЛевченко.Л.Ю._Етика_Естетика_навчальний посібник

                • FichierПрофесійна культура_монографія

                • FichierМороз-Рекотова_Вихователь ХХІ сторіччя

                • FichierРомановський О.Г., Шаполова В.В._Психологія тимбіл...

                • FichierОснови педагогічної майстерності

                • FichierСавенкова_Педагогічна риторика

                • FichierСереда_Педагогічна деонтологія, риторика та культу...

                • URLЧайка Г. Культура ділового спілкування менеджера

                • FichierРиторичний словник

                • FichierЕмоційна спритність. Як почати радіти змінам і отр...

                • URL ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний прак...

                • FichierСтруктурно-логічні схеми

                • FichierМетодичні рекомендації МАК технології (Мінакова)

                • FichierМетодичні рекомендації щодо виконання експрес-конт...

                • FichierМетодичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист

                • FichierБрендбук ЗНУ

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 06.02.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 17.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 19.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 16.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 21.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 23.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 05.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 07.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 11.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису залікового заняття від 21.05....

              • Змістовий модуль 1. Вступ до бізнес-комунікації т...

              • Змістовий модуль 2. Корпоративна етика в бізнес-ко...

              • Змістовий модуль 3. Корпоративна культура

              • Змістовий модуль 4. Професійна ідентичність виклад...

              • Дидиктичний матеріал для комунікативного тренажера

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...
  7. Généralités
  8. Фрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025

Фрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025

Conditions d’achèvement
Cliquer sur Фрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025 pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Фрагмент відеозапису заняття від 19.03.2025
Activité suivante
Фрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile