Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

              • Introduzione

                • ForumНовини

                • FileСилабус

                • FileСистема накопичення балів

                • FileІнформаційні ресурси

                • PaginaІнформація про викладача дисципліни "БІЗНЕС-КОМУНІ...

                • FileПрезентація навчальної дисципліни

                • FileЗахарчин Г.М. Корпоративна культура_навчальний пос...

                • FileЛевченко.Л.Ю._Етика_Естетика_навчальний посібник

                • FileПрофесійна культура_монографія

                • FileМороз-Рекотова_Вихователь ХХІ сторіччя

                • FileРомановський О.Г., Шаполова В.В._Психологія тимбіл...

                • FileОснови педагогічної майстерності

                • FileСавенкова_Педагогічна риторика

                • FileСереда_Педагогічна деонтологія, риторика та культу...

                • URLЧайка Г. Культура ділового спілкування менеджера

                • FileРиторичний словник

                • FileЕмоційна спритність. Як почати радіти змінам і отр...

                • URL ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний прак...

                • FileСтруктурно-логічні схеми

                • FileМетодичні рекомендації МАК технології (Мінакова)

                • FileМетодичні рекомендації щодо виконання експрес-конт...

                • FileМетодичні рекомендації для роботи з технікою ЧЕК-лист

                • FileБрендбук ЗНУ

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 06.02.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 17.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 19.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 16.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 21.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 23.04.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 05.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 07.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису заняття від 11.05.2025

                • URLФрагмент відеозапису залікового заняття від 21.05....

              • Змістовий модуль 1. Вступ до бізнес-комунікації т...

              • Змістовий модуль 2. Корпоративна етика в бізнес-ко...

              • Змістовий модуль 3. Корпоративна культура

              • Змістовий модуль 4. Професійна ідентичність виклад...

              • Дидиктичний матеріал для комунікативного тренажера

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...
  7. Introduzione
  8. Фрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025

Фрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025

Aggregazione dei criteri
Per aprire la risorsa fai click su Фрагмент відеозапису заняття від 26.03.2025
Attività precedente
Фрагмент відеозапису заняття від 24.03.2025
Attività successiva
Фрагмент відеозапису заняття від 16.04.2025
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile