Глобальний маркетинг являє собою важливу умову встановлення зворотного зв'язку між попитом та пропозицією в міжнародному масштабі й є своєрідним гарантом того, що виготовлена продукція, пройшовши всі етапи виробничого процесу, знайде свій шлях до кінцевого споживача за кордоном.

Метою вивчення дисципліни є засвоєння теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі міжнародного маркетингу, зокрема у сфері формування міжнародної  маркетингової стратегії, здійснення планування виходу на міжнародний ринок сучасних підприємств, організацій.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Глобальний маркетинг» є:

-   зрозуміти сутність складових зовнішнього середовища міжнародного маркетингу і визначити ступінь їх впливу на  можливість діяльності фірми на зовнішніх ринках;

-   вивчити підходи до вибору привабливих ринків, подібних ринків тощо;

-   навчитися на підставі проведення досліджень здійснювати макро- та мікросегментацію зовнішнього ринку;

-   дослідити сутність та типи стратегій міжнародного маркетингу, особливості їх використання;

-   вивчити специфіку формування товарної та цінової політики, політики розповсюдження та просування на зовнішні ринки;

-   навчитися оцінювати конкурентні позиції фірми на світовому ринку.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-   теоретичні засади міжнародного маркетингу;

-   сутність сучасної концепції міжнародного маркетингу;

-   складові міжнародного маркетингу та етапи їх розвитку;

-   складові середовища міжнародного маркетингу,  послідовність маркетингових досліджень;

-   характеристику і класифікацію світових ринків;

-   підходи до міжнародної сегментації ринків;

-   сутність стратегії міжнародного маркетингу;

-   особливості формування товарної програми;

-   типи цінових стратегій, стратегій розповсюдження та просування товарів на міжнародному ринку.

вміти:

-   проводити дослідження напрямків розвитку підприємства, фірми за допомогою матричного аналізу, SWOT-аналізу;

-   класифікувати фактори мікро-та макросегментації ринку;

-   аналізувати товарну політику підприємства, фірми;

-   аналізувати цінову політику підприємства, фірми;

-   визначати конкурентоспроможність підприємства, фірми та конкурентоспроможність товару .

Згідно з вимогами освітньо-професійної  програми студенти повинні досягти такої компетентності: оперувати основами глобального маркетингу у процесі інтернаціоналізації світової економіки.

 

Міждисциплінарні зв’язки. Вивчення навчальної дисципліни «Глобальний маркетинг» студент розпочинає прослухавши перелік навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: маркетинг, галузевий маркетинг, маркетингове ціноутворення, маркетингові комунікації, маркетинг послуг.


Кредити: 3
Семестр: 123