Section outline

    • Кейс-гра “Створи партнерство майбутнього”

      Ситуація: Ви - керівник відділу маркетингу у компанії, що прагне вийти на новий ринок або розширити свою присутність у цифровому середовищі. Ваше завдання - знайти стратегічного партнера та створити ідею спільного проєкту, який принесе вигоду обом сторонам.

       Завдання: оберіть будь-яку компанію або бренд (український чи міжнародний).

      Придумайте партнера для неї - з іншої галузі (наприклад: Rozetka × Monobank, Lviv Croissants × Bolt, IKEA × TikTok).

      Опишіть коротко:

      • мету партнерства (що кожен отримає?);
      • спільний продукт / послугу або маркетингову акцію;
      • яким чином будуть залучені стейкхолдери (споживачі, громада, медіа, постачальники тощо);
      • які цифрові інструменти ви використаєте (соцмережі, платформи, краудсорсинг, AR, інфлюенсери).

      Додайте короткий слоган або ідею візуальної кампанії (1–2 речення).

      Створіть презентацію-пропозицію для стратегічного партнера

    • Складіть схему потенційних партнерів і стейкхолдерів для вигаданого бізнес-проєкту та запропонуйте методи взаємодії.