Схема розділу

    • Аналіз маркетингових стратегій через призму поведінкової економіки

      Студентам потрібно проаналізувати маркетингові кампанії відомих компаній (наприклад, IKEA, Coca-Cola, Nike, Starbucks тощо) з точки зору поведінкової економіки та когнітивних упереджень, для цього провести:

      -  аналіз цінових стратегій (ефект якоря, сприйняття вигоди, модель дефіциту);

      -  аналіз впливу соціального доказу та інших когнітивних упереджень (підтверджувальне упередження, ефект дефіциту);

      - аналіз парадоксу вибору і того, як він використовується в рекламі або онлайн-магазинах;

      - аналіз поведінкових патернів (наприклад, ефект звичності або ефект володіння) та того, як вони використовуються в довгострокових кампаніях для утримання клієнтів.

      У висновках також вказати:

      -  як когнітивні упередження можуть бути використані не тільки для збільшення продажів, а й для створення лояльності до бренду?

      - чи можуть ці стратегії бути неетичними або маніпулятивними, і в яких випадках вони можуть призвести до негативних наслідків для компанії?

      - як маркетингові стратегії, побудовані на основі поведінкових патернів, можуть впливати на довгострокове сприйняття бренду.

      Завдання виконується у вигляді презентації або у документі Word.

      Дослідження, окрім текстової інформації, має містити СКРІНШОТИ сайтів, рекламних кампаній, відгуків, соціальних мереж і т.д. досліджуваного бренду!! 

      Просто текстова робота без візуальних наочних та графічних доказів зарахована не буде!

    • Проведіть аналіз трьох різних моделей прийняття рішень у вашій організації або знайдених кейсах та визначте їхні сильні та слабкі сторони.