Схема розділу

  • Мета викладання навчальної дисципліни сформувати у студентів уміння та навички щодо дослідження і впровадження кращого із досвіду конкурентів і підприємств інших сфер діяльності, що сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності підприємства, зростанню прибутку, якості товарів та послуг, що пропонуються.

              Перелік професійних компетенцій, які повинен набути бакалавр:

    знання і розуміння:

    - основних теоретичних і практичних аспектів бенчмаркінгу; методів, принципів, інструментарію і технологій конкурентної розвідки;

    - концепцій і напрямів маркетингу на підприємстві;

              - закріплення бенчмаркінгу на підприємстві;

              застосування знань і розумінь:

    - уміння оцінювати ступінь лояльності і задоволення споживачів, ефективності маркетингу;

    - уміння проводити дослідження ринку, товарів, покупців, збуту, реклами, цінової політики;

    - уміння визначати маркетингові цілі; уміння проводити аналіз і порівняльну характеристику підприємства;

    формування суджень:

    здатність пошуку підприємств,   які мають найвищу ефективність, навчання їх методам роботи і реалізація передових методів у власних умовах; 

    - здатність  аналізувати  практику  кращих  підприємств,   шукаючи відповідь на питання,що,  як і чому роблять лідери в процесі задоволення потреб споживачів