Perfilado de sección
-
Педагогічний контроль здійснюється з дотриманням вимог об’єктивності, індивідуального підходу, систематичності і системності, із використовуються таких методів контролю: усне опитування, письмове виконання завдань до парктичних занять, тестове опитування.
Тестові завдання до кожної теми та контрольної робоби до поточної атестації складаються із запитання та варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати правильну(і); тверджень, в які необхідно вставити пропущене(і) слово(а) або словосполучення; завдань в яких необхідно встановити відповідність. Тестові завдання вважатиметься виконаним не правильно, як що Ви: позначили неправильний варіант відповіді; позначили декілька варіантів відповіді, серед яких є як правильні, так і неправильні; не позначили жодного варіанта відповіді; встановили неправильну відповідність.
-
Тема. Заповідна справа: мета, завдання, об’єкт, предмет і методи досліджень
-
Тема. Заповідна справа у контексті збереження біологічного різноманіття
-
Тема. Правове забезпечення заповідної справи в Україні
-
Тема. Природні території та об’єкти, що підлягають особливій охороні
-
Контрольна робота до першої поточної атестації
-
Тема. Створення та проектування територій ПЗФ
-
Тема. Створення та проектування територій ПЗФ
-
Тема. Структурно-функціональна організація природно-заповідних територій та екомережі України
-
Тема. Структурно-функціональна організація природно-заповідних територій та екомережі України
-
Тема. Управління, забезпечення організації та функціонування природно-заповідного фонду України
-
Тема. Природоохоронна діяльність у межах ПЗФ. Правове регулювання використання природоохоронних територій України
-
Контрольна робота до другої поточної атестації