Схема розділу
-
Змістовий модуль 1.1. Маркетинг та маркетингова діяльність.
Тема 1. Основні поняття маркетингу. Завдання маркетингу. Принципи маркетингу. Маркетингова діяльність. Комплекс маркетингу. Ринок продавця та покупця.
Тема 2. Етапи маркетингової діяльності. Сегментація, позиціонування товару. Сегментування ринку споживачів електроенергії. Товар. Групи товарів. Маркетингова інформаційна система. Комплекс взаємин зі споживачем.
Змістовий модуль 1.2. Маркетингові дослідження.
Тема 3. Загальна схема маркетингового дослідження. Етапи маркетингового дослідження. Планування маркетингового дослідження. Організація проведення маркетингового дослідження. Аналіз маркетингової інформації. Формування проектних рішень.
Тема 4. Основні види маркетингових досліджень енергопостачальної компанії. Маркетингові дослідження ринків теплової та електричної енергії.