Схема розділу

  • Змістовий модуль 2.1. Особливості енергетики та її продукції з точки зору маркетингу.

    Тема 1. Умови цивілізованого енергетичного ринку. Особливості електроенергії як товару. Особливості електроенергетики як галузі.

    Тема 2. Особливості експлуатаційного маркетингу в енергетиці. Функції та організаційна структура енергозбутових підрозділів. Завдання енергозбутових підрозділів. Завдання тарифної політики.

    Змістовий модуль 2.2. Управління енерговикористанням в системі ІРП.

    Тема 3.  Економічний баланс між енерговикористанням та енергопостачанням. Маркетингова діяльність при управлінні енерговикористанням.

    Тема 4. Маркетингові методи управління попитом на електроенергію. Вирівнювання попиту на електроенергію. Синхромаркетинг. Демаркетинг. Ремаркетинг. Економічні наслідки управління попитом на електроенергію. Шляхи реалізації синхро-та демаркетингу.