Przegląd sekcji

    • ОПИС КУРСУ

      Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних аспектів організації хмарних технологій в управлінні маркетинговою діяльністю та їх пріоритети у цифровій економіці.

      Вивчення основних понять та сформувати знання про теоретичні та прикладні аспекти хмарних технологій, навчити студентів використовувати на практиці методи і прийоми в управлінні маркетинговою діяльністю, які необхідні в майбутній професійній діяльності.

      Мета курсу – є надати студентам глибокі знання в сфері хмарних технологій щодо в управління маркетинговою діяльністю з метою використання їх в практичній діяльності та дати практичні навички для використання хмарних технологій у діяльності економічних об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності.

      На методичному рівні ознайомити студентів з основними методами хмарного маркети

      нгу та методами використання інформаційних та Internet-технологій в сучасній економіці, її основних функцій, методів і прийомів впливу на споживачів.

       

      ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

      У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:

      Програмні компетентності

      ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

      Загальні компетентності

      ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

      ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

      ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

      Спеціальні компетентності

      СК2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

      СК7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків.

      СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

      Програмні результати навчання, визначені стандартом вищої освіти

      Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

      Р2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

      Р12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проєктів і програм.

      Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.

      Р16. Оперувати інструментами SMM, Тargeting, РРС, хмарними технологіями, автоматизовувати маркетингові процеси з використанням GPT, CRM.