Résumé de section

  • Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності й методи визначення, створення та отримування конкурентоспроможного товарного пропонування. Навчальна дисципліна «Прямий маркетинг» вивчається у безпосередньому зв’язку з основними методологічними й організаційно-економічними положеннями теорії маркетингу, менеджменту, макро- і мікроекономіки, а також з іншими навчальними дисциплінами, важливими для підготовки фахівців з маркетингу.

    Метою – є набуття у майбутніх магістрів теоретичних і практичних навичок, а також формування знань щодо комплексу інструментів для встановлення та розвитку відносин з потенційними клієнтами, який застосовується для збільшення клієнтської бази та просування бізнесу в цільової аудиторії.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Аналіз та застосування директ-маркетингу» є: формування професійної компетенції в галузі теорії та практики використання директ-маркетингу, застосування інструментів прямого маркетингу та механізму розробки та реалізації стратегій прямого маркетингу.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
    – сутність та основні категорії директ-маркетингу та його місце в системі маркетингових комунікацій;
    – концепцію та інструментарій прямого маркетингу;
    – термінологічний апарат, який супроводжує прямий маркетинг у сучасних умовах, виходячи з чинних законодавчих і нормативних актів;
    – принципи оцінювання та види ефективності прямого маркетингу;
     уміти:
    – виявити цільовий ринок і проводити його дослідження;
    – застосовувати інструменти прямого маркетингу у практичній діяльності підприємств;
    – розробляти стратегії прямого маркетингу;
    – розраховувати економічну ефективність від проведення акцій прямого маркетингу.