Схема розділу


  • Викладач: викладач, Соха Наталія  Володимирівна
    Кафедра: соціальної педагогіки та спеціальної освіти, VIIІ корпус, ауд. 205
    E-mail: nsokha031@gmail.com


    Анотація курсу

             Курс спрямований на системне осмислення дитячої літератури як важливого інструменту у формуванні мовленнєвої компетентності та розвитку просодичних навичок у дітей. Студенти здобудуть знання про ключові етапи історико-літературного процесу, навчаться цілісно аналізувати літературно-художні твори, опрацьовувати теоретичні концепти та застосовувати їх у логопедичній практиці.

    Основні акценти курсу:

    • Формування навичок компетентного читання та інтерпретації дитячих текстів.

    • Оволодіння методикою добору літературного матеріалу для корекційно-логопедичної роботи.

    • Застосування театрально-ігрових технологій у логопедичних заняттях.

    • Розвиток просодичного компоненту мовлення через акторські вправи, сценічний рух, голосові тренування.

    Практична складова: Курс включає елементи акторської майстерності, що сприяють розвитку виразного мовлення, емоційної чутливості та комунікативної активності. Студенти ознайомляться з техніками сценічного руху, голосовими вправами та методами театралізації, які ефективно інтегруються в логопедичну практику.

    Результати навчання: Після завершення курсу студенти матимуть комплекс знань і практичних навичок, необхідних для самостійної логопедичної практики , зокрема в аспекті методичного використання дитячої літератури як засобу корекції мовленнєвих порушень.