Aperçu des sections

  • Généralités

    Мета навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент проектів" – є формування системи теоретичних знань і практичних навичок щодо орієнтованого на ринок управління діяльністю підприємства. Для досягнення названої мети поставлені такі основні завдання: визначення предмета дисципліни, змісту поняття "маркетинговий менеджмент", завдань маркетингового менеджменту на підприємстві, розкриття змісту етапів процесу маркетингового менеджменту; розкриття змісту та оволодіння навичками з реалізації функцій маркетингового менеджменту (аналіз ринку, планування, організація, мотивація, реалізація розроблених планів, а також контроль і аналіз ефективності); оволодіння навичками з використання інструментарію маркетингового менеджменту, тобто розробки та реалізації товарної, цінової, комунікативної політики, а також політики розподілу. Предметом навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" є система управлінських рішень в процесі маркетингового менеджменту підприємства.

    Знання: Областю професійної діяльності є практична та аналітична діяльність в сфері маркетингового управління підприємствами та проектами в сучасних умовах, підґрунтям якої є оволодіння знаннями щодо: основних концепцій маркетингового менеджменту; особливостей діяльності підприємств в умовах глобалізації та високої конкуренції та факторів макромаркетингового середовища, які впливають на діяльність підприємства; етапів стратегічного та тактичного планування маркетингової діяльності на підприємстві та видів маркетингових стратегій; основних принципів та підходів до побудови організаційної структури управління маркетингом, розподілу функціональних обов’язків та міжфункціональної координації діяльності підрозділів підприємства; видів контролю маркетингової діяльності, показників ефективності використання маркетингових інструментів.
    Уміння: вирішення таких професійних завдань: Планування проекту маркетингової діяльності підприємства: складати план стратегії розвитку підприємства;  складати стратегічний та тактичний план маркетингу проекту;  планувати проекту та  виведення на ринок нової продукції;  планувати бюджет проекту маркетингових заходів;  планувати товарну політику підприємства;  планувати цінову політику підприємства; планувати політику комунікацій;  планувати політику розподілу продукції.
    Комунікація: організовувати збирання, накопичення та вивчення інформації щодо тенденцій ринку; обґрунтовувати доцільність та забезпечувати ефективність взаємодії з суб’єктами інфраструктури ринку; забезпечувати ефективну взаємодію структурних підрозділів підприємства з орієнтацією на задоволення потреб споживачів; проводити колективні наради, переговори з партнерами, узгоджувати інтереси всіх учасників з маркетинговими цілями.

  • Змістовний модуль 1

  • Підсумковий контроль