Généralités
"Маркетингові інформаційні системи"
Основними завданнями дисципліни є: вивчення новітніх підходів до
застосування інформаційних систем та технологій в маркетингу; оволодіння
навичками впровадження інформаційних систем та технологій на підприємстві
з метою оптимізації процесу пошуку та аналізу маркетингової інформації та
підвищення ефективності прийняття управлінських рішень.
Об'єктом навчальної дисципліни є : маркетингові інформаційні системи
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен набути такі результати навчання:
Знати: теоретичні основи і понятійний апарат дисципліни; структуру та елементи інформаційних систем управління підприємством; найважливіші принципи, функції та методи проектування, впровадження та використання інформаційні системи і технології в маркетингу; базове та прикладне програмне забезпечення для автоматизації маркетингової діяльності; безпека та захист інформації в автоматизованих системах управління маркетингом; Інтеренет-технології для маркетингової діяльності підприємства.
Вміти: використовувати отримані знання для розробки та управління інформаційними системами і технологіями в маркетингової діяльності; використовувати можливості та принципи використання сучасних інформаційно-пошукових систем; функціональні можливості сучасних систем бізнес-планування та стратегічної оцінки бізнесу на підприємствах; функціональні можливості сучасних систем підтримки прийняття рішень та експертних систем; використовувати можливості корпоративних інформаційних систем; методологію планування та реалізації розвитку маркетингових інформаційних систем; використовувати в управлінській та маркетингової діяльності можливості глобальної комп’ютерної мережі Інтернет; використовувати основні можливості електронної комерції в практичній діяльності організацій; визначати якості та джерела ефективності інформаційних систем; працювати в команді і вибудовувати відносини з колегами на основі поваги і довіри.
Основні навички:
володіння спеціальною термінологією інформаційних системи і
технологій в маркетингу та інтернет-маркетингу.
зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та
пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб які
навчаються;
використання державної та іноземної мови у професійній діяльності;
практикувати дотримання етичних принципів ведення дискусій та
оприлюднення результатів наукової праці