General
ОПИС КУРСУ
Набуття майбутніми фахівцями теоретичних та практичних навичок, а також сформування знань щодо методологічних аспектів електронної комерції та її пріоритетів у сучасних умовах четвертої промислової революції (цифрової економіці). Вивчення основних понять та сформувати знання про теоретичні та прикладні аспекти електронної комерції, навчити студентів використовувати на практиці методи і прийоми електронної комерції, які необхідні в майбутній професійній діяльності. Мета курсу – є надати студентам глибокі знання в сфері електронної комерції з метою. використання їх в практичній діяльності та дати практичні навички щодо використання електронної комерції у діяльності економічних об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
Забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідним компонентам – знання та розуміння:
ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.