Структура за темами
- Загальне
- Нульова секція
Нульова секція
Т.П. Голованова у 1990 р. захистила кандидатську дисертацію «Підготовленість випускників середньої школи до сімейного життя: (на матеріалі шкіл міста і села)», за спеціальністю: 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.
З 1988 по 1991 р. працювала асистентом, старшим викладачем кафедри педагогіки та психології. У 1996 р. отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки. З 2007 р. працюю доцентом кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності.
Поєднання фахової, практичної та громадської діяльності:
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
- Заступниця голови ГО "Радослава"
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
- Змістовий модуль 1.
Змістовий модуль 1.
18.10.22
- Змістовий модуль 2.
Змістовий модуль 2.
Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань лекції Психологічні особливості особистостей та поведінки членів сім’ї, в якій чиниться насильство.
Критерії оцінювання:
- обгрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (максимально 6 балів).
- складання словника базових категорій
теми 1. -1б.Додаткове завдання 1 (формулювання 5-6 проблемних запитань до тексту лекції 3) - 1б.
Складання словника базових категорій
теми 3
Жінки, які страждають від сексуального насилля, мають підвищений ризик деменції та інсульту у старшому віці.https://edition.cnn.com/2021/09/22/health/sexual-assault-brain-damage-wellness/index.html
- Змістовий модуль 3.
Змістовий модуль 3.
- Змістовий модуль 4.
Змістовий модуль 4.
БУЛІНГ – СТРУКТУРА: СПРОБА АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКОВИХ МОДЕЛЕЙ Дікова-Фаворська Олена Михайлівна доктор соціологічних наук, професор, професор кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
https://sau.in.ua/app/uploads/2021/10/theses_iv_congress_sau.pdf
С.470
05.11.21
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль
Практична частина заліку. Формою науково-дослідного завдання студента є есе. Необхідно підготувати як мінімум 4 есе. Есе — самостійна творча письмова робота, прикметною ознакою якої є особистісний характер сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна композиція, невимушеність та емоційність викладу. Види есе: інформаційне (есе-розповідь, есе-визначення, есе-опис);критичне; есе-дослідження (порівняльне есе, есе-протиставлення, есе причини-наслідку, есе-аналіз). Вимоги до есе. 1. Обсяг — 1-2 сторінки тексту. 2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора. 5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого — самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.6. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.7. Есе повинно містити переконливе аргументування порушеної проблеми. Структура есе. Есе складається з таких частин — вступ, основна частина, висновок. Вступ — обґрунтування вибору теми есе. Основна частина — теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій. Висновок — узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині. Максимальна кількість балів – 4, які нараховуються за виконання таких частин роботи:
· правильне визначення основної проблеми – 0,5 б.;
· правильне визначення мети та завдань – 0,5 б.;
· логічність, послідовність викладення матеріалу – 0,5 б.;
· самостійно проведений аналіз цієї проблеми з використанням концепцій і діагностичного інструментарію – 2 б.;
· доцільність запропонованих висновків – 1 б.;
· дотримання вимог есе – 0,5 б.