Diagrama de temas

  • Інформація про навчальну дисципліну

    Навчальна дисципліна "Проєктна діяльність у курсі інформатики" розроблена як вибіркова для магістрів спеціальності 8.014.09 Середня освіта (інформатики)

    Навчальна підготовка учнів старшої школи передбачає комплекс заходів, серед яких орієнтація на практичну роботу в команді має певний пріоритет. Отже дисципліна «Проєктна діяльність у курсі інформатики» передбачає набуття і вдосконалення теоретичних знань та практичних навичок студентів з організації (аналіз та планування) та реалізації (вирішення, самоперевірка, рефлексія) певного переліку ідей для вирішення проблемних питань з галузі ІТ (для вирішення яких вже достатньою є підготовка з предмету інформатика профільної школи).

    Метою викладання навчальної дисципліни «Проєктна діяльність у курсі інформатики» є формування компетенцій, необхідних вчителю старшої (профільної) школи для організації діяльності учнів при вирішенні проблемних ситуацій (щодо обробки інформації) в умовах, наближених до реальних (командна робота, розподіл ролей в команді, аналіз вимог, розробка ідей, алгоритмів та програм, тестування, отримання та використання результатів тощо).

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Проєктна діяльність у курсі інформатики» є:

    ·         розкрити значення та сутність проєктного методу, етапів роботи над проєктом на прикладі інформатики як навчального предмету в профільній школі;

    ·         забезпечити оволодіння здобувачами освіти правилами та базовими прийомами виконання проєкту (навчального, наукового, виробничого);

    ·         сформувати у майбутнього вчителя інформатики знання, вміння і навички, які необхідні для організації проєктної діяльності учнів з використанняям інструментарію сучасної інформатики.

     

    автор курсу

    • Циммерман Геннадій Анатолійович, ст. викладач кафедри комп'ютерних наук
    • ел пошта zimmermanga.zp@gmail.com
    • ZOOM id 9693864401 passcode 765901


  • Змістовий модуль 1 Базові ідеї курсу

    Цілі і завдання дисципліни. Практико-орієнтованість курсу інформатика (профільної школи зокрема). Сутність методу проєктів як базового для концепції НУШ. Типологія проєктів. Особливості проєктного методу у контексті дисципліни інформатика. Етапи роботи над проєктом. Особливості організації роботи учнів над проєктом (індивідуальним або груповим). Базові ідеї щодо оцінювання роботи над проєктом.


  • Змістовий модуль 2 Практична реалізація базових ідей

    Особливості реалізації проєктів з інформатики в профільній школі за основними та вибірковими розділами. Пошук ідей для проєктів. Інструментальна база для реалізації проєкту. Розширення ідеї навчального проєкту до конкурсного проєкту (прикладний аспект, цільова аудиторія, залучення ресурсів).


  • Індивідуальне завдання