Perfilado de sección
-
Метою вивчення даної дисципліни є формування і розвиток англомовної професійної комунікативної компетентності на рівні B2 у студентів гуманітарних (особливо педагогічних) спеціальностей. Це передбачає оволодіння студентами англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах у соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій, а також формування здатності будувати ефективні мовленнєві діяльність та поведінку. Курс спрямований на підготовку академічно-мобільних та висококомпетентних фахівців.
Викладач: кандидат педагогічних наук, доцент Гладиш Марія Олександрівна
Кафедра: соціальної педагогіки та спеціальної освіти, VІІІ корпус, ауд. 219
E-mail: mariglspp@gmail.com
-
Шановні магістри заочного відділення!
Всі завдання і тести для вас знаходяться в Секції для заочного відділення.
Будьте уважні!
Завдання, які прикріплені в іншій секції, і тести, які виконані в іншій секції - не будуть зараховані!
-
Методичні рекомендації/Гладиш М.О.
-
-
Below we explain how to write a proper letter, no matter the type you need
-
1) Write out the active vocabulary (look at the file ESP and read p.28-29: acceptable, applicant, curriculum, to develop, development, education, introduction, proficiency, to require, requirement, syllabus, tertiary)
2) Write an informal letter to your friend, about your studying in the magistracy (100-150 words). Follow the link How to Write Any Type of Letter above https://www.grammarly.com/blog/how-to-write-a-letter/
-
1) Learn the socio-pedagogical vocabulary (look at the file Socio-pedagogical dictionary, sections General category, Social Processes and Methodology)
2) Write a formal letter to your scientific supervisor, about your scientific research in the magistracy (120-150 words). Follow the link How to Write Any Type of Letter above https://www.grammarly.com/blog/how-to-write-a-letter/
-
-
Read the text Pedagogy Focus: Teaching theories. Add the teaching theories (or teachers) which are not mentioned in the text. Write in short.