General
Викладач: викладач, Авраменко Уляна Володимирівна
Кафедра: соціальної педагогіки та спеціальної освіти, VII корпус, ауд. 219
E-mail: avramenkospp@gmail.com
Телефон: (066)6699208
Інші засоби зв’язку: Moodle (форум курсу, приватні повідомлення), Viber, TelegramНавчальна дисципліна "Профілактика порушень мовлення у дітей з особливими освітніми потребами" пропонується здобувачам освіти бакалаврського рівня, які навчаються за ОП Логопедія.
Метою вивчення навчальної дисциплін є висвітлення основних заходів з профілактики мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. Сееред завдань курсу сформувати у студентів чітке розуміння особливостей розвитку дітей з мовленнєвими розладами. Студенти повинні опанувати знаннями про різноманітні типи мовленнєвих порушень, їх причини та наслідки, а також про те, як ці порушення можуть впливати на інші аспекти розвитку дитини. Крім того, важливим завданням є підготовка майбутніх фахівців до розробки та реалізації індивідуальних програм корекції мовлення, а також до надання комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з мовленнєвими проблемами та їхнім сім'ям. Також формування у студентів цілісного уявлення про структуру та прояви особливостей розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку різних категорій, а також про порушення розвитку дітей, способи їх профілактики, та вироблення навичок планувати та організовувати освітньо-корекційну роботу з урахуванням структури та особливостей порушення, працювати в команді, здійснювати комплексний корекційно-педагогічний, психологічний та соціальний супровід дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Актуальність курсу пов’язана зі зростанням кількості дітей з особливими освітніми потребами.
Наша "Скарбничка педагога", тут ми можемо розміщувати корисні матеріали
Вид заняття
/роботи
Назва теми
Кількість
годин
Згідно з розкладом
о/д.ф.
з.ф.
Л1.
2
2
09/02/2024
Пр.1.
Теоретична основа корекційної профілактики. Пам'ятка для батьків
2
2
09/04/2024
Пр.2.
2
2
09/11/2024
Л2.
2
С.р.
09/16/2024
Пр.3.
2
2
09/18/2024
Пр.4.
Внутрішні фактори порушень розвитку. Особливості прояву мовленнєвих порушень за різними діагнозами
2
С.р.
09/25/2024
Л3.
2
С.р.
09/30/2024
Пр.5.
2
С.р.
10/02/2024
Пр.6.
2
С.р.
10/09/2024
С.р.
Методи діагностики порушень сенсорної інтеграції
9
С.р.
Л4.
2
С.р.
10/14/2024
Пр.7
2
С.р.
10/16/2024
Пр.8.
2
С.р.
10/23/2024
Л5.
2
С.р.
10/28/2024
Пр. 9.
2
С.р.
10/30/2024
Пр.10.
2
С.р.
11/06/2024
С.р.
Соціально-емоційний розвиток.
9
С.р.
Л6.
2
С.р.
11/11/2024
Пр. 11.
2
С.р.
11/13/2024
Пр. 12
Раннє виявлення та профілактика мовленнєвих порушень у дітей з ООП
2
С.р.
11/20/2024
Л7.
2
С.р.
11/25/2024
Пр. 13.
2
С.р.
11/27/2024
Пр.14.
2
С.р.
12/04/2024
Підготовка до підсумкового контролю
Ознайомлення з матеріалами сучасних досліджень по темі курсу, підготовка ІНДЗ, консультації з викладачем, підготовка до заліку
30
30