Тематический план

  • Общее

    Посилання на конференцію ZOOM:

    Тема: Зал персональної конференції Надії ВАХНЯК

    Подключитися до конференції Zoom

    https://us05web.zoom.us/j/87965476244?pwd=Ym40bERiV1dWQkxBNDF2R1JHM1A0UT09

    Ідентифікатор конференції: 879 6547 6244

    Код доступу: 4h8Dxv 

    Viber, Telegram 068-063-49-10


    Мета – розвинути у студентів педагогічних спеціальностей навички та вміння, що належать до категорії soft skills, які є необхідними для ефективної роботи в освітньому середовищі та відповідають сучасним вимогам професії. Навчальний курс спрямований на формування ключових міжособистісних, комунікативних, організаційних і адаптаційних умінь, які сприяють успішній професійній діяльності та особистісному розвитку педагога.

    Завдання:

    Розвиток комунікативної компетентності: удосконалення навичок усної та письмової комунікації, активного слухання, а також навичок емоційного інтелекту для ефективної взаємодії з учнями, батьками та колегами.

    Формування навичок співпраці та командної роботи: навчити студентів працювати в команді, знаходити спільні рішення та ефективно співпрацювати з іншими учасниками навчального процесу.

    Розвиток навичок управління часом: навчити студентів ефективно планувати свою діяльність, розподіляти завдання та управляти часом для досягнення поставлених цілей.

    Формування навичок адаптивності та гнучкості: розвиток здатності швидко адаптуватися до змін у навчальному середовищі, приймати виклики й знаходити нестандартні рішення.

    Підвищення рівня стресостійкості та мотивації: навчання методам управління стресом, формування внутрішньої мотивації до постійного самовдосконалення та підвищення професійної компетентності.

    Навчання критичному мисленню та розв’язанню  проблем: розвиток аналітичних навичок, здатності до оцінювання інформації, розпізнавання проблем та пошуку оптимальних рішень у різних педагогічних ситуаціях.

    Зміст дисципліни охоплює практичні заняття, моделювання педагогічних ситуацій, тренінги з командної роботи, методи рефлексії, обговорення кейсів, а також індивідуальні та групові проєкти, що сприяють інтеграції отриманих знань у професійну діяльність

  • Тема 1

    • Тема 2

      • Тема 3

        • Тема 4