Section outline

  • Робота над загадкою  полягає у формуванні умінь сприймати, аналізувати, осмислено відгадувати та створювати власні загадки. Складання загадок надзвичайно цікавий вид роботи для дошкільників. Однак цей процес неможливий без глибокого розуміння структури і особливостей поетики загадки.

    Курс має на меті охарактеризувати виховний та розвиваючий потенціал загадки; ознайомити з особливостями поетики фольклорної та літературної загадки; історією виникнення і розвитку літературної загадки; з основними принципами створення загадок та методами роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.

  • 1.      Що таке загадка? Походження, структура, жанрові особливості

    2.      Загадка в усній народній творчості та сучасному контексті

    3.      Когнітивні й мовленнєві механізми розуміння загадки

  • 1.      Загадка як інструмент розвивального навчання

    2.      Методика використання загадок на різних етапах уроку

    3.      Інтеграція загадок у STEAM, гуманітарні та інклюзивні освітні середовища