Структура за темами
- Загальне
- Інформація про викладача
Інформація про викладача
Т.П. Голованова у 1990 р. захистила кандидатську дисертацію «Підготовленість випускників середньої школи до сімейного життя: (на матеріалі шкіл міста і села)», за спеціальністю: 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.
З 1988 по 1991 р. працювала асистентом, старшим викладачем кафедри педагогіки та психології. У 1996 р. отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки. З 2007 р. працюю доцентом кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності.
Поєднання фахової, практичної та громадської діяльності:
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
- Заступниця голови ГО "РАДОСЛАВА"
- 1. Желіба О. В. Освіта і ґендер: навч.-метод. посіб. / О. В. Желіба. Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2019. 256 с.
https://gestproject.eu/wp-content/uploads/2019/02/Education-and-Gender-ZhelibaFinal.pdf
2. Заграй Л. Теорії гендеру: гендерні дослідження у психології : навчальний посібник. Івано-Франківськ : ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника»; ФО-П Петраш К., 2019. 264 с.
https://gestproject.eu/wp-content/uploads/2019/02/Zahrai-Theories_of_Gender_PNU.pdf
3. Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти. Навчально-методичний посібник/ Андрєєнкова В.Л., Байдик В.В., Войцях Т.В., Калашник О.А. та ін. К.: ФОП Нічога С.О. 2020. 196 с.
http://surl.li/gxbe
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
- Змістовий модуль 1.
Змістовий модуль 1.
Підготувати 1 доповідь та 1 презентацію на тему:
Гендерні дослідження в освіті.
Гендерні дослідження в психології
Рекомендовані посилання:
1. Гендерні дослідження: прикладні аспекти : монографія / за наук. ред. В. П. Кравця. Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2013. 448 с. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi51/0039617.pdf.
2. Ткалич М. Г. Гендерна психологія : навч.-метод. посіб. Запоріжжя : ЗНУ, 2007. 80 с. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/metodychky/2007/4kvartal/gender.pdf.
5. Формування у молоді гендерно-відповідальної поведінки (на прикладі українських ВНЗ) : навч. посіб.-зб. кращих практик . URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi40/0031438.pdf.
- Змістовий модуль 2.
Змістовий модуль 2.
- Змістовий модуль 3.
Змістовий модуль 3.
Підготувати 1 доповідь та 1 презентацію на одне з питань практичного заняття 3. Вимоги: обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів).
- Змістовий модуль 4.
Змістовий модуль 4.
Підготувати 1 доповідь та 1 презентацію на одне з питань практичного заняття 4. Вимоги: обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів).
Рекомендоване посилання:
https://www.wicc.net.ua/media/ee-book-2ed-ukr.pdf
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль