Анотація
Метою викладання навчальної
дисципліни «Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання» є засвоєння
теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад
соціально-педагогічного супроводу учасників процесу інклюзивного навчання. Основні завдання викладання дисципліни «Соціально-педагогічний супровід
інклюзивного навчання»: - сформувати
усвідомлене розуміння основних положень концепції інклюзії; - виробити
навички командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими
потребами; - забезпечити
досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими
потребами; - сформувати
навички здійснення соціально-педагогічного супроводу інклюзивного навчання; - виробити
усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.