Aperçu des sections

  • Анотація

    Метою викладання навчальної дисципліни «Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання» є засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад соціально-педагогічного супроводу учасників процесу інклюзивного навчання.

    Основні завдання викладання дисципліни «Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання»:

    -  сформувати усвідомлене розуміння основних положень концепції інклюзії;

    -  виробити навички командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими потребами;

    -  забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими потребами;

    -  сформувати навички здійснення соціально-педагогічного супроводу інклюзивного навчання;

    -  виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.


  • Модуль 1

  • Модуль 2