Анотація
Метою викладання навчальної дисципліни «Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання» є засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад соціально-педагогічного супроводу учасників процесу інклюзивного навчання.
Основні завдання викладання дисципліни «Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання»:
- сформувати усвідомлене розуміння основних положень концепції інклюзії;
- виробити навички командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими потребами;
- забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими потребами;
- сформувати навички здійснення соціально-педагогічного супроводу інклюзивного навчання;
- виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.