Introduzione
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг в інновацій діяльності» є формування у студентів умінь та навичок щодо аналізу ринкових позицій, визначення перспектив просування нових видів продукції, розроблення заходів з формування й стимулювання споживацького попиту на нові товари та послуги.
Завданнями даної дисципліни є:
аналіз ринкових позицій і визначення ймовірних напрямків розвитку підприємства, прийнятних з погляду зовнішніх умов господарювання (ринкових можливостей і загроз) і його наявного потенціалу;
розробллення на цій основі ідей і задумів нових товарів, які користуватимуться попитом у споживачів і будуть ефективними у виробництві, збуті та споживанні;
оцінка ринкових перспектив нових видів продукції (оцінка достатності ринкового потенціалу як здатності ринку сприйняти конкретні інновації,
наявності попиту або можливості його сформувати);
розроблення заходів з формування й стимулювання споживацького попиту на нову продукцію (просування інновацій на ринок);
управління життєвим циклом товарної інновації.