Diagrama de temas

  • General

    ПРО ЦЕЙ КУРС

    Мета:. Сформувати в студентів знання психолого-педагогічних основ формування й розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови. Забезпечити уміння студентів виявляти й розвивати здатність учнів до творчої обробки наявних текстів чи їх фрагментів та до створення нових.

    Завдання:

    • підготувати майбутніх учителів української мови до педагогічної діяльності в умовах реформування сучасної школи, реалізації концепції мовної освіти в Україні, забезпечити засвоєння студентами системи теоретичних знань і професійних умінь, які допоможуть їм формувати в учнів творчі навички;
    • навчити студентів співвідносити теоретичні знання з практичними потребами сучасної школи, втілювати нові методичні ідеї в практику розвитку творчих здібностей учнів;
    • сформувати в студентів навички виявлення й усунення помилок у текстах різних стилів;
    • розвивати здатність студентів до спільної з учнями роботи, спрямованої на зміну мовного матеріалу та на створення нових автентичних текстів.

    У результаті вивчення навчального курсу студент повинен

    знати: основні концептуальні засади мовної освіти в Україні, ідеї Державного стандарту, закладені в змісті та структурі чинних програм з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів; психолого-педагогічні основи формування творчих здібностей учнів на уроках мовикласифікацію навчально-тренувальних вправ; основні види помилок у ході вивчення мови та їх причини;

    уміти: осмислювати основні концептуальні засади мовної освіти в Україні; проводити методичний аналіз матеріалу, що вивчатиметься; уміло використовувати дидактичні можливості в ході роботи над готовим чи деформованим текстом; володіти технологією основних методів і прийомів навчального редагування, навчального перекладу, творчого переказу тощо; оптимально використовувати засоби формування в учнів уміння створювати новий текст.

     

    Міждисциплінарні зв’язки. Пропонований курс у плані змісту взаємопов'язаний із віковою психологією, психологією особистості; фонетикою, лексикою, фразеологією, морфологією, синтаксисом української мови.



  • Модуль 1

  • Модуль 2

  • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ