Нульова секція
Т.П. Голованова у 1990 р. захистила кандидатську дисертацію «Підготовленість випускників середньої школи до сімейного життя: (на матеріалі шкіл міста і села)», за спеціальністю: 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.
З 1988 по 1991 р. працювала асистентом, старшим викладачем кафедри педагогіки та психології. У 1996 р. отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки. З 2007 р. працюю доцентом кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності.
Поєднання фахової, практичної та громадської діяльності:
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
- Заступниця голови ГО "Радослава"
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
Метою вивчення навчальної дисципліни «Психологія сім’ї та психологічні проблеми сімейного виховання» є забезпечення особистісної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності через формування у них системи базових уявлень про психологію шлюбно-сімейних стосунків та міжособистісних відносин між дитиною та її батьками, як прикладну галузь психологічної науки та наукову дисципліну.
У межах дисципліни здобувач освіти має опанувати системою теоретичних знань щодо основних психологічних теорій, категорій та понять психології сім’ї”; життєвого циклу сім’ї; функції сім’ї; задоволеність шлюбом; любов, кохання; адаптація та сумісність у шлюбі та сім’ї; батьківсько-дитячі взаємовідносини; принципів сімейного консультування.
Відпрацювання завдань самостійної роботи складе основу вмінь оперувати категоріально-понятійним апаратом курсу; ідентифікувати соціально-психологічні феномени сімейного життя та проблеми сімейного виховання; оформляти висновки з висвітленої проблеми самостійно; формулювати питання до викладача та виступаючих; використовувати принципи сімейного консультування.
Інтерактивний формат дисципліни, що спонукатиме до підвищення рівня інтегральної, загальної та спеціальної компетентності та опрацювання готовності розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у майбутньої професійно-педагогічній діяльності.