Introduzione
Навчальна дисципліна «Маркетингова товарна політика» є невід'ємною частиною програми
підготовки фахівців з маркетингу, забезпечує набуття студентами спеціальних знань щодо формування та реалізації маркетингової товарної політики компанії та вміння використовувати набуті знання у практичній діяльності.
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є формування системи базових знань та практичних навичок маркетингового планування товару; оптимізації товарної політики, розроблення нових товарів та послуг; набуття вмінь з формування ефективного товарного портфелю з метою задоволення потреб споживачів та одержання прибутку.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є:
Сформувати теоретичні знання та надати інструментарій для формування практичних навичок щодо управління товарною номенклатурою, її оптимізації, впровадження нових видів продукції та послуг, модифікації існуючих, управління товарним портфелем підприємства з урахуванням життєвого циклу товарів, підвищення конкурентоспроможності товарів, управління сервісом та планування упаковки