Основними завданнями дисципліни є озброїти студентів знаннями в сфері міжнародного маркетингу; засвоєння студентами категоріального апарата, що використовується при здійсненні міжнародної маркетингової діяльності; формування системи знань про теоретичні засади аналізу міжнародного маркетингового середовища та оцінювання його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
Метою навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» при підготовці бакалаврів є набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення переваг у міжнародній діяльності.
На методичному рівні ознайомити студентів з основними методами міжнародного маркетингу в сучасній економіці, її основних функцій, методів і прийомів впливу на споживачів:
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
ЗК13.Здатність працювати в міжнародному контексті.
Забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідним компонентам – знання та розуміння:
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу;
ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності;
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
ПРН 11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.