Питання до екзамену

1.     Теоретичні основи міжнародного маркетингу

2.     Передумови становлення та розвитку міжнародного маркетингу.

3.     Сутність, цілі та особливості розвитку міжнародного маркетингу.

4.     Етапи розвитку міжнародного маркетингу.

5.     Міжнародне маркетингове середовище

6.     Економічне середовище міжнародного маркетингу.

7.     Політико-правові виміри в системі міжнародного маркетингу.

8.     Соціально-культурні виміри в системі міжнародного маркетингу.

9.     Дослідження світових ринків в міжнародному маркетингу

10.                       Основні напрями та особливості, типи та стадії міжнародних маркетингових досліджень.

11.                       Міжнародна маркетингова сегментація: підходи, критерії, цілі та умови.

12.                       Ціноутворення у міжнародному маркетингу

13.                       Роль ціни в міжнародному маркетингу.

14.                       Система цін та їх класифікація.

15.                       Чинники маркетингового ціноутворення.

16.                       Світові ціни.

17.                       Цінові стратегії на світових ринках.

18.                       Засоби просування продукту на зарубіжний ринок

19.                       Міжнародні канали розподілу продукції.

20.                       Критерії вибору каналу розподілу продукції.

21.                       Управління каналами розподілу продукції на зовнішніх ринках.

22.                       Міжнародні маркетингові комунікації.


Остання зміна: Tuesday 28 September 2021 08:06 AM