Aperçu des sections

  • Généralités


  • Змістовий модуль 1. Сутність міжнародного маркетингу.

  • Змістовий модуль 2. Середовище міжнародного маркетингу

  • Змістовий модуль 3. Інформаційне забезпечення прийняття рішень в міжнародному маркетингу.

  • Змістовий модуль 4. Міжнародна сегментація і стратегії проникнення на закордонні ринки.

  • Змістовий модуль 5. Способи виходу компанії на зовнішні ринки.

  • Змістовий модуль 6. Товарна політика на зовнішніх ринках.

  • Змістовий модуль 7. Ціноутворення в міжнародному маркетингу.

  • Змістовий модуль 8. Збутова функція маркетингу на зовнішніх ринках.

  • Підсумковий контроль знань