Нульова секція
Програма вивчення навчальної дисципліни «Організація роботи PR-компанії» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти напряму спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадскістю».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є основні засади планування та організації PR-кампанії
Метою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами технологіїї організації PR-кампанії в Україні та за кордоном, оволодінні наукою та мистецтвом планування PR-кампанії.
Основні завдання вивчення дисципліни
1.Ознайомити студентів із принципами і законами планування сучасних PR-кампаній.
2.Познайомити з історією проведення PR-кампаній в Україні і закордоном.
3.Навчити студентів професійно планувати, організовувати та аналізувати сучасні PR-кампанії.
4.Навчити майбутніх спеціалістів по зв’язках з громадськістю навичок, необхідних для організаціїї сучасній PR-кампаній.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
-
специфіку організаціїї сучасних PR-кампаній;
-
вимоги до професійної діяльності, направленої на організацію PR-кампанії робітників PR всх рівнів;
-
закономірності розвитку організаційної структури PR-кампаній в різних країнах та регіонах світу;
-
еволюцію підходів до планування, організаціїї та аналізу PR-кампаній у США, Європі, на Сході, в Росії та Україні;
вміти:
-
кваліфіковано аналізувати еволюцію PR-кампаній;
-
реалізовувати на практиці навички визначення закономірностей організаціїї практичної діяльності по зв’язках з громадськістю в межах PR-кампанії;
-
виявляти та аналізувати підходи до організації PR-кампанії, враховуючи різні їх варіанти в різних країнах та регіонах світу;
-
користуватися теоретичним та практичним інструментарієм в процесі виконання професійних завдань;
-
застосовувати надбанні знання в сфері професійної діяльності.