Résumé de section
-
Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційні війни» є надання студентам базових теоретичних знань щодо розуміння природи такого явища, як інформаційне протистояння, а також практичних навичок критичного мислення, аналізу й верифікації глобальних інформаційних потоків.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомити студентів з поняттям «інформаційна війна» та відповідною термінологією, формами, видами та способами реалізації інформаційного протиборства;
- навчити студентів:
а) розуміти сутність усіх етапів інформаційного протистояння (інформаційна експансія, інформаційна агресія, інформаційна війна);
б) виявляти завдання та мету інформаційної війни;
в) розрізняти природу організованого (пропаганда, дезінформація) та стихійного (чутки) токсичних інформаційних потоків;
г) визначати види і способи інформаційного протиборства, створювати та застосовувати форми протидії інформаційній агресії.
-
-
Пояснити поняття "інформаційної експансії", "інформаційної агресії", "інформаційної війни", "гібридної війни".
Ілюструвати відповідь прикладами.
Для відмінної оцінки робота має містити 4-8 прикладів.
-
Навести приклади методів інформаційної експансії (див. конспект лекції 1)
-
На 40 балів:
20 балів - індивідуальне дослідницьке завдання,
20 балів - онлайн-тест із 20 запитань.
-
Обрати один із міфів російсько-української війни, що просувається російською пропагандую.
Розробити систему заходів, які би протидіяли чи вже протидіють обраному деструктивному інформаційному потоку.
-
Питання складено за змістом лекцій, прослуханих у 3 семестрі (опорні конспекти завантажено у moodle)
-
Тест складено на основі матеріалу, викладеного у moodle (опорні конспекти лекцій, відео). Містить відкриті тестові питання.
Зверніть увагу на часові обмеження!
-