Généralités
Мета навчальної дисципліни – засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти.
Завдання навчальної дисципліни:
- сформувати усвідомлене розуміння основних положень інклюзивної освіти;
- виробити навички командної роботи при навчанні та вихованні студентів з особливими потребами;
- сформувати навички диференційованого викладання та оцінювання;
- виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.
Навчальна стратегія курсу здійснюється шляхом: розгляду навчального матеріалу на лекціях; самостійного вивчення студентами навчального матеріалу; виконання практичних завдань, спрямованих на набуття студентами вмінь та навичок на практиці застосовувати набуту теоретичні знання; участі студентів у практично-семінарських заняттях з метою розвитку критичного мислення, рефлексії для використання здобутих знань, вмінь(навичок) у професійній діяльності; проведення підсумкових занять та заліку.