Section outline
-
Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія спілкування» є створення умов ефективного освоєння здобувачами вищої освіти основних теоретичних підходів до вивчення психологічних і соціально-психологічних проблем комунікації та спілкування, підвищення компетентності особистості у професійному спілкуванні.
Освітньо-професійна програма «Психологія»
Цикл дисциплін вільного вибору студента в межах спеціальності
Вид підсумкового контролю: залікВикладач: Горбань Галина Олександрівна, д-р психол. наук, доцент, професорка кафедри психології ЗНУ
-
Загальні поради є обов'язковими для ознайомлення
здобувачами освіти, які зараховані до дисципліни
-
Навчання за індивідуальним графіком здобувач освіти має узгодити з викладачем. Для цього необхідно надіслати повідомлення в СЕЗН ЗНУ на платформі Moodle.
-
МОДУЛЬ 1. Основні закономірності процесу спілкування
Тема 1. Характеристика процесу спілкування
Тема 2. Види і рівні спілкуванняМОДУЛЬ 2. Сторони спілкування та їх характеристика
МОДУЛЬ 3. Ефективне спілкування та розвиток комунікативних здібностейТема 3. Спілкування як обмін інформацією
Тема 4. Сприйняття і пізнання людьми один одного
Тема 5. Спілкування як міжособистісна взаємодіяТема 6. Комунікативна компетентність
Тема 7. Оптимізація процесу спілкування-
МОДУЛЬ 1: схеми і таблиці File
-
МОДУЛЬ 2: схеми і таблиці File
-
МОДУЛЬ 3: схеми і таблиці File
-
Завдання виконуються за бажанням здобувача освіти як можливість підвищити загальний бал
-
Підсумковий контроль складається з:
- оцінювання рівня засвоєння практичного матеріалу дисципліни: індивідуальне завдання (20 балів)
- оцінювання рівня засвоєння теоретичного матеріалу: підсумковий тест (20 б.)
