Section outline

  • Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія спілкування» є створення умов ефективного освоєння здобувачами вищої освіти основних теоретичних підходів до вивчення психологічних і соціально-психологічних проблем комунікації та спілкування, підвищення компетентності особистості у професійному спілкуванні.

    Освітньо-професійна програма «Психологія»
    Цикл дисциплін вільного вибору студента в межах спеціальності
    Вид підсумкового контролюзалік  

    Викладач: Горбань Галина Олександрівна, д-р психол. наук, доцент, професорка кафедри психології ЗНУ

  • Навчання за індивідуальним графіком здобувач освіти має узгодити з викладачем. Для цього необхідно надіслати повідомлення в СЕЗН ЗНУ на платформі Moodle.

  • МОДУЛЬ 1. Основні закономірності процесу спілкування

    Тема 1. Характеристика процесу спілкування
    Тема 2. Види і рівні спілкування

    МОДУЛЬ 2. Сторони спілкування та їх характеристика

    Тема 3. Спілкування як обмін інформацією
    Тема 4. Сприйняття і пізнання людьми один одного
    Тема 5. Спілкування як міжособистісна взаємодія

    МОДУЛЬ 3. Ефективне спілкування та розвиток комунікативних здібностей

    Тема 6. Комунікативна компетентність
    Тема 7. Оптимізація процесу спілкування

    • МОДУЛЬ 1: схеми і таблиці Файл
    • МОДУЛЬ 2: схеми і таблиці Файл
    • МОДУЛЬ 3: схеми і таблиці Файл
  • Завдання виконуються за бажанням здобувача освіти як можливість підвищити загальний бал

  • Підсумковий контроль складається з:

    - оцінювання рівня засвоєння практичного матеріалу дисципліни: індивідуальне завдання (20 балів)
    - оцінювання рівня засвоєння теоретичного матеріалу: підсумковий тест (20 б.)