Тематический план
- Общее
- Мета та завдання курсу
Мета та завдання курсу
Мета дисципліни «SEO менеджмент в міжнародному бізнесі» є надання майбутнім фахівцям ґрунтовних знань та вмінь щодо теоретичних та прикладних аспектів технологій керування оптимізацією пошукових систем. Ознайомлення з особливостями рекламування кампаній у віртуальному середовищі на засадах міжнародного бізнесу.
Основним завданням вивчення дисципліни є:
надати студентам знання про
- теоретичні та прикладні аспекти SEO-менеджмента;
- інструменти оптимізації з цільовими аудиторіями в Інтернет;
- методи планування, аналізу та оцінки ефективності змін положення сайтів та контентів;
- зарубіжний досвід викоритання відповідних підходів до просування міжнародних компаній в інтернеті;
а також сформувати вміння і практичні навички з:
- визначення стратегії та методів SEO-менеджмента;
- застосування можливостей Інтернет у практичній діяльності;
- вибору напрямів та підходів керування пошукових систем.
- Розділ 1
Розділ 1
ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТУ В SEO «Який результат я отримаю від SEO?» - стандартне запитання всіх клієнтів (І головний біль багатьох фахівців) на старті проекту. За ним ланцюжком шикуються і інші: чи ефективно SEO для сайту; на що ориентиро- тися; як визначити бюджет на просування сайту, якщо не знаєш, що воно принесе ресурсу?
У цьому розділі ми навчимо:
• правильно вибирати KPI для відстеження ефективності пошукового
просування;
• формувати максимально точний прогноз досягнення результату. - Розділ 2
Розділ 2
КОНТЕНТНТА ОПТИМІЗАЦІЯ.
У цьому розділі мі навчимось як швидко і ефективно працювати з тегами
Особливості складання title, description, h1 Теги title, h1 і метатег description описують вміст сторінок для пошукових систем і користувача, роблять сніппети - нам інформацію про те сторінки у видачі - привабливими, інтригуючими і розмітки. правильно прописані теги дозволяють досягти зростання по позиціях і трафіку, превра- тить користувача в зацікавленого покупця.
- Залік/Екзамен
Залік/Екзамен
- Курсова робота
Курсова робота